Vandaag lanceert Allround Automotive Solutions (A.A.S.) haar nieuw ingerichte website inclusief de A.A.S. social media kanalen. “Hiermee zet A.A.S. als eerste schadeketen social media in als onderdeel van het strategisch beleid”, aldus Nicole Spenkelink, directeur A.A.S. De schadeketen wil hulp bieden aan en kennis delen met haar interne en externe doelgroepen. Social Media moet een bijdrage leveren aan het persoonlijk contact en transparantie van de schadeketen: “We willen door de inzet van social media onder andere (product)informatie, nieuws, advies en opinies op deze onderwerpen brengen en delen. Dit zullen we doen in tekst, beeld en film!” Op de nieuwe website kan men nu de Twitter berichten en de nieuws-/ blogberichten van A.A.S. volgen en diverse video’s bekijken. Ook staan er al diverse voorstelvideo’s online van de leden van de schadeketen. Spenkelink: “We gaan ook maandelijks door middel van een video het A.A.S. AutoSchadeJournaal uitbrengen naar onze klanten en de A.A.S. Update richting onze leden. Hierin komen trends, nieuwe ontwikkelingen, tips & trics, updates en actualiteiten aan bod.”