Schadegarant gaat bedrijven ook actief beoordelen op klanttevredenheid. Hiermee wordt klanttevredenheid dus ook belangrijk voor de sturing, naast de schadelast en procesefficiency. “Een lang gekoesterde wens”, aldus schadegarant-directeur Johan Schoonhoven. “De klanttevredenheid is al vanaf het begin een onderdeel in eXperate, maar speelde voorheen alleen een rol in de puntentelling als de klant ontevreden is. Nu draaien we het om en kan de klant actief zijn mening geven.” Hiervoor krijgt wordt hij na de schadereparatie via email benaderd met een enquete, of hij kan de enquete online invullen via de website van Schadegarant. “Wij beschikken van een aantal klanten over het email adres”, aldus Schoonhoven. “Deze zijn al eerder doorgegeven en zitten al in Exchange. Deze mensen worden na een schadereparatie benaderd. Voor het online invullen komt er op onze nieuwe website een knop waarmee men bij de enquete terecht kan komen. De schadehersteller kan zijn klanten wijzen op deze mogelijkheid om de enquete in te vullen.”
Schadegarant gaat ook sturen op klanttevredenheid

Gepubliceerd in: Nieuws