Autoschade Herstel Groep, voorheen AHGN, heeft een nieuwe huisstijl gelanceerd. Naar eigen zeggen symboliseert de nieuwe huisstijl de kwaliteit van het werk en de kracht van de keten. Daarnaast is in de verschijningsvorm rekening gehouden met social media. Zo zal er binnenkort een nieuwe service-app worden geïntroduceerd.
De nieuwe huisstijl maakt deel uit van de nieuwe plannen voor 2012, die zijn opgesteld na het beeindigen van de joint venture met Alwaysbemobile. Er wordt ingezet op kwaliteit, in alle facetten, aldus directeur Guus van Dreven: “Niet alleen voor wat betreft het herstel maar juist ook de processen eromheen. Kwaliteit en ‘first time right’ zorgen voor een minimum aan klachten en een maximum aan tevreden berijders.” Hij meldt verder recent overeenkomsten met grote landelijke opdrachtgevers te hebben afgesloten.”
Het netwerk van de Autoschade Herstel Groep omvat nu ruim 50 aangesloten schadeherstelbedrijven. Voor 2012 heeft Van Dreven groeiplannen: “Het netwerk is al landelijk, maar wordt op dit moment op verzoek van enkele centrale opdrachtgevers fijnmaziger ingevuld. We zijn nu al in gesprek met zo’n 10 geïnteresseerde autoschadeherstelbedrijven.