Tijdens de ledenvergadering op donderdagavond 12 juni heeft Stiba het startschot gegeven voor de nieuwe campagne voor de promotie van groene originele onderdelen.
Groene onderdelen
“Consumenten maken steeds vaker de keuze voor duurzame aankopen”, aldus Stiba. “Dit biedt Stiba bedrijven kans om met groene onderdelen in te spelen op de behoeften van hun klanten.” De promotiecampagne moet autorijders ervan overtuigen dat groene onderdelen beter zijn voor milieu, goedkoper zijn dan nieuwe onderdelen, de juiste kwaliteit hebben door het bieden van garantie en altijd direct beschikbaar zijn.
Naast de originele groene onderdelen moet de campagne ook Stiba bedrijven en de deelnemende auto(schade) bedrijven in de schijnwerpers zetten.
Duurzaam
Voor de promotiecampagne heeft Stiba haar logo gerestyled logo en een nieuwe pay-off: “Groene originele onderdelen voor een duurzame toekomst.” Voor de Stiba bedrijven en de deelnemende bedrijven is er een promotiepakket beschikbaar met een consumentenfolder met display en diverse banners voor online adverteren die verwijzen naar de nieuwe website groeneonderdelen.nl.