Glasurit’s komt voor haar klantennetwerk ColorMotion met een nieuwe benchmark waarin de prestaties van het schadeherstelbedrijf worden vergeleken met het landelijke Glasurit gemiddelde. Deze nieuwe benchmark werd gepresenteerd tijdens Colormotion bijeenkomsten in juni 2015.
Vergelijken
Het gaat om een vernieuwde versie van het bestaande benchmark. In het verleden werden alleen individuele bedrijven geanalyseerd en geregistreerd, maar nu gebeurt dat voor meerdere ColorMotion-bedrijven: “Hierdoor kunnen we de prestaties van een individueel bedrijf uitgebreid(er) vergelijken met die van andere bedrijven”, aldusWim Drost, Consultancy Manager BASF Coatings Services. “Bovendien kunnen we tegenwoordig verschillende soorten bedrijven met elkaar vergelijken, zodat de betreffende klant een realistischer beeld krijgt van zijn prestaties.“
Personeelsbeleid
Tijdens de ColorMotion bijeenkomsten maakte Glasurit ook bekend dat de ColorMotion leden later dit jaar kunnen deelnemen aan een informatieseminar over personeelsbeleid. Dit wordt op verzoek van Glasurit georganiseerd door Focwa en gaat in op de gewijzigde wetgeving voor arbeidscontracten.
Tijdens de ColorMotion informatieavonden laat Glasurit nieuwer oplossingen zien voor schadeherstel. Ook hebben de aanwezige leden de mogelijkheid om te netwerken.