De Sikkens-roadshow van AkzoNobel heeft in totaal ruim 250 deelnemers, afkomstig van ruim 100 bedrijven, getrokken. Onder het motto ‘Drive to connect’ zijn acht regionale bijeenkomsten georganiseerd.
Benelux
De Sikkens-truck toerde twee weken lang door de Benelux. Hiermee bracht AkzoNobel met Sikkens twee weken lang de nieuwste producten en services onder de aandacht van schadeherstelbedrijven. In Nederland werden schadeherstelbedrijven aangedaan in Rucphen, Zoetermeer, Steenwijk en Valkenswaard. Getoond werden de luchtdrogende blanke lak Autoclear Aerodry en er waren workshops over Carbeat, Akzo’s programma voor werkstroombeheersing. Ook waren er demonstraties met de volautomatische mengmachine Daisy Wheel van Fillon Technologies en een draadloze LED UVA-handlamp. Verder konden bezoekers deelnemen aan een wedstrijd virtueel spuiten met de virtual reality spuitsimulator.
Laagdrempelig
“Deelnemers vonden het erg leuk om bij collega’s in de keuken te mogen kijken”, aldus Sjoerd Hendriks, VR Premium Sales Manager Sikkens Nederland. “Dat heeft absoluut bijgedragen aan het informele, laagdrempelige karakter van de roadshow, We kijken terug op een geslaagd evenement waarmee we ondernemers, chefs werkplaats en autospuiters hebben weten te bereiken.”